The day

Förra inlägget handlade typ bara om fotboll...hehe.
Men jag berättade inte något om min dag kanske för att det inte vart så intressant i och för sig, har i alla fall haft typ 40 minuters lektion idag annars har jag bara spelat fotboll, under skoltid. Men efter skolan så åkte jag Hannah och Philip till forum var där i 15 minuter...nöödvändigt, haha, men jag var fett trött och skulle typ bara titta på en väska åt Hannah. Annars har jag bara vart hemma, ska plugga lite spanska nu också, ikväll blir det träning.
Känner att störtsta delen av mitt liv handlar om fotboll. I helgen blir det 2 fotbollsmatcher + att jobba på marathon med fotbollslaget. Om ni undrar varför jag jobbar så är det för att vi ska åka til Spanien i höst och då samlar jag pengar till den resan. Ska i alla fall bli hur kul som helst!
see yaa!

ja, jag hade tråkigt.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0