So

Matchen i dag gick fett bra, vi spelade bra! Men fick oturs mål igen... otroligt surt. tycker nästan vi var bättre än dem i dag var dock deras andra lag. Jag stannade kvar och tittade på vita laget första halvlek sen gick jag hem dusha mig och käkade sen kom Malin hit. Vi tog det chill snackade fotade lite. Spelade lite spel. Har precis käkat och ska fortsätta med So nu, känns som jag alltid skriver att jag ska göra So. Men har rätt mycket. Prov i övermorgon. Taggad? Nej verkligen inte känns inte som om jag kan något, får se om jag skippar träningen i morgon pga att jag har haft fett mycket läxor och har haft tre matcher i helgen!
Nu så blir det PLUGG!

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0