Snabb på morgonen

Redan klar, eller jag har faktiskt tänderna kvar också, i dag är det väl en normal skol dag först bild i 2 timmar, lite långt för en lektionen men man hinner antagligen få mycket mer gjort. Den här veckan har verkligen gått sjukt fort för mig. Förra veckan kändes ganska lång faktiskt...
Jag som trodde jag hade klarat mig från förkylningar och hals ont, men jag vaknade i dag och avr förkyld...inte så kul, vet inte om det blir träning, vill ju inte att det ska bli värre + att jag haft ganska mycket fotboll de senaste veckorna, som jag alltid kommer ha då. Var underbart med sov morgon i går! Dagen i går var ändå rätt chill!

Mitt ansikte såg verkligen inte bar ut i dag, men håret var ju ändå lite rakare än vad det brukar vara så det var ju bra. När ansiktet är fult är håret fint, när ansiktet ser någorlunda bra ut är håret fult.
stämmer oftast för mig!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0