Rätt snygg.

Ville hitta en snygg vinter outfit så då gick jag in på bland annat gina tricot och hittade den här klänningen, rätt snygg faktiskt, tror dock inte att den skulle passa på mig, men kan tänka mig att den skulle vara rätt snygg.

gina tricot.
Hittade även snygga tjocktröjor från Abercrombie & Fitch.
Funderar på att önska mig en i födelsedags present. Hehe börjar redan tänka på vad jag sa önska mig i Födelsedags present och det är ju lixom typ 2 månader kvar. 28 November är datumet.
Vi förlorade matchen i dag med 4-1. men dem gjorde 1 eller 2 offside mål, vilket var surt.
Men vi spelade riktigt bra! I slutet fick jag vara ensam mitt back också.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0