Nytt rum

nu tänkte jag lägga upp lite bilder på mitt nya rum + några sunk bilder från mitt gamla.

Så först bilderna för det gamla! Ignorera mig, även fast jag ha tagit bort mig.. höhöh...




Våningssäng - skrivbord under - fotölj bredvid sängen - trummor bredvid fotöljen

Nu till mitt nya!







Ganska stor skillnad! Är stooor nöjd! Jag har inget skrivbord ännu, men det kommer. Sedan vill jag även måla om alla väggar i vitt och köpa nya möbler, men det här är iaf en bra början! igen, förlåt för de suuuunkiga bilderna i början, men jag hittade inget bättre...

Och, Grattis Felicia!! Hoppas du har en underbar dag! puss

Kommentarer
Postat av: Jenny Svedberg

Här ligger jag och blöder är värsta besvikelsen bara så du vet. Fast den är rätt kul i början när hon frågar läraren "minuter?" då dör jag av garv för mig själv. För som hon säger, allt annat vore ju absurt.

2011-09-09 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0