noo maggio för mig...

Veronica spelar ju på grönan idag, men jag ska inte gå. Tänkte att jag ska vara hemma och bli av med min förkylning istället. Så mys framför idol med en chipsskål vore ganska najs...

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Gjorde estrar på NO-labbet, var ganska kul, fast det luktade typ inte så mycket... bara en som luktade jenka, ni vet tuggummit med en isbjörn på, MUMS.
Sedan imorgon så blir det ingen match för mig för jag ska fira min kära kusin-vitamin som fyllde 20 i augusti. (hehe, vet, lite sena) Men på söndag, då smäller det! Då ska vi spöa älta!

Jaja, matte nu, slutar efter, så ska nu tjocka i mig min macka och räkna lite.

PUUSS

foto: Magda

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilken fin bild! <3

2011-09-28 @ 16:59:30
URL: http://rightaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0