Nästa, handledartid

Igår hade jag tvärflöjtslektion sedan efter den så gick jag och amma till vårdcentralen där vi hade bokat tid 15.30. Vi skule kolla varför jag får ont i huvudet så ofta och varför tabletter inte hjälper. Doktorn sa typ att jag ska äta mer regelbundet och mellan varje måltid äta något typ mellis... Sedan ska jag ta blodprov på månsdag morgon och se om det är något med mitt blodsocker och några andra saker... Och jag får itne ha ätit innan, så jag komnmer att äta frukost i skolan... öhöhöh.... Sedan gick jag inte på träning för jag hade ont i halsen så bakade, pluggade och sov ist.
Nu har jag handledartid iaf. EFter skolan är det piano sedan lite plugg.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: azzi

GUUUUD VAD FIN BILD!!!!!!! (och synd men huvet o det:/)

2011-09-07 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0