NÄSTA FINAL!

Godagen..!
Ínge bra update hära...jaja, men tänkte ju faktiskt updatera i går men datorn ville inte riktigt komma överens med mig.
Orienterings dag i går gick väl hyfsat, någ om det.
Idag så var jag i skolan i 1 timme & 30 minuter, chill. Sen drog jag plus 13 andras tjejer till Täby för att spela match där. Jag var väl inte super nöjd med min insats men hyfast typ..vi mötte någonskola vi spelade rätt bar lite nervösa vi gjorde 1-0 sen gjorde dem 1-1sen vi 2-1 sen vi 3-1 och sen dem 3-2 sen dem 3-3, haha gillar att jag skriver efter varje mål. Sen tog matchen slut sen var det tillägs tid 2x5 fösta halvlek gick och sen så satte vi de och vann!!! Överlycklig!
Tanken var att jag skulle träffa Ella,Matilda,Sussie,Eveline och Molle i dag, men skulle inte hinna. Ska spela med F-96 idag. helt själv från F-97....så vi får se hur det går. Gissar på att jag kommer vara astrött!

min matchtröja!

Elin,Unn,Hanna,Hannah,Sofia,Jennie,Issa,Elin,Hanna
Olivia,Alexandra,Jag,Therese
Linnea

bilden tagen av Hannah: http://ehhw.blogg.se
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0