Monday, bloody mondayy!

Hej!
I helgen här har jag dömt en match, tittat på syrran, och sedan spelade jag en match igår. Jag SÖÖÖÖGGG verkligen på hela matchen. Var så jävla besviken efteråt på mig själv. Det där var fanemig inte okej.
Sedan efter så stack jag, mamma och pappa till IKEA för att köpa lite stuff till mitt "nya" rum! Så nu finns det 3 nya kuddar, en ny bäddmadrass, ett överkast, en sekretär som inte är monterad ännu (ska vara som mitt skrivbord) och sedan små lampor till den! Är hel nööjd!
Idag på morgonen skulle jag ta blodprov för att kolla varför jag har ont i huvudet hela tiden. Så vad där vid 8 och nu sitter jag bara i skolan och väntar på att vi ska börja. Börjar 09.30....
jaja, Nu måste jag plugga lite....
PUSS
Magda, din underbara människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0