minnesförslust.

shiiit, forgot to tell youuu..... Jag fick ett A på min spanska-presentation!!!!! Så freaking haappy! Jag förstår inte hur jag kunde glömma något sådant, fick lixom reda på det i tisdags, för komigen, ett A!!! Alla lärare säger ju lixom att "det är supersvårt att få A i 8:an", så det här är heelt sjukt! Men Lili (min spanska lärare) är fett lätt att fjäska för... höhö...
fick precis reda på att vi ska få 2 nya i klassen och en är en KILLLEEE!!!! (har bara fyra stycken så är fet glad) SÅ välkommen Leo! Och tjejen som ska börja är antagligen guulliga Matilda!! Hoppas att du kommer att trivas gullissss!!!!
Jag är exalterad. (misstolka INTE)
Update: JAG FICK A PÅ MIN SVENSKA UPPSATS OCKSÅ!!!! JAG ÄR SÅ F***ING GLLLAADDD!! för svenska är inte mitt bästa ämne direkt.... AAAAASFMAdsfökdsa sfglöfsd,af,lda *mycketgladtjej*

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jo malin, svenska är du skitbra på särskilt skriva berättelser o grejer :)

2011-09-22 @ 17:30:17
URL: http://wermess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0