Lördag med match, plugg, matlagning och boken

Hej!

Imorse spelade jag match mot Segeltorp. Kände verkligen inte för att spela match igår kväll, men idag var jag suupertaggad! Eftersom jag har ont i halsen och har haft det över en vecka, så stod jag i mål hela matchen. Det var en sjuuukt härlig match! Vi spelade super! Vann med 6-0... Nej, vi var på topp! känns härligt med en vinst också.
Sedan åkte vi hem, jag åt lunch, pluggade, övade lite flöjt och läste. Vid 17 kom mamma in till mig och frågade om vi skulle äta lax till middag, men jag kände inte alls för det så då bestämde jag att vi skulle äta pannbiff med fetaost i grädde med klyftpotatis och vitlökssmör. Så jag och mamma stod och lagade mat tillsammans, och så sjukt gott det blev! Är heel mätt nu! Sedan satte jag mig och läste igen och läste ut min bok! Sjukt skönt, kan äntligen få börja på något nytt.
Nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik, just nu Vampire Weekend. Superhärligt band! (har inget med vampyrer att göra)

Får se om det blir någon match imorgon för mig... Det är många målvakter kallade, inklusive Lisa, och båda vi är ju halv sjuka och borde stå i mål (kanske) typ, så vi får se... Men om jag inte spelar så kommer jag att titta iaf.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0