kort måndag & lite längre tisdag

Igår var jag på orkester som vanligt och sedan hem och plugga, åt middag och tittade på idol. Idag har jag varit i skolan, och nu efter skola pluggat lite, spelat/spelar flöjt och ätit lite mellis. Ska om en stund dra till flöjten. Blir ingen träning idag heller för att jag är så förkyld. Jag har inte tränat på ca 2 veckor nu! Det är inte kul. Saknar det som fan.

Sedan igår så gick min dator sönder. KATASTROF säger jag bara! Jag kommer att vara utan dator i evigheter, för in min skolan vet man aldrig när man får en ny... Grejen som slutat fungera är vänster musknapp. Och, nej, jag kan inte trycka med musplattan, för det funkar inte heller. Så jag kan helt enkelt inte trycka. Lämnade in den imorse. Jag är så sur. Saknar den redan.

Jaja, nu ska jag kanske titta på ett Glee avsnitt om jag hinner för att få mig på lite bättre humör!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0