Inget plugg i dag.

Orkar verkligen inte plugga i dag, känner att jag inte vart på topp den här veckan har vart väldigt trött osv.
Men blir ändå träning i kväll men inte målvaktsträning. Grymt hungrig också, har inte ätit något sen lunch, haha. Skolan var väl rätt chill i dag på lunch rasten var jag i forum med ett helt gäng, nej men typ 5 stycken, pallar inte rabbla upp alla. Tittade i alla fall på jackan en gång till. Sen skoldagen var slut drog jag mig hemmåt, precis när jag kommit innann för dörren och tagit av mig skorna ringer mamma och säger att vi skulle mötas vid forum för att köpa fjällräven  greenland jackan.

önska att jag vore så glad just nu!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0