Ingen träning - plugg

Hej!
Igår spelade jag som sagt med 96:orna som Lisa redan berättat. Det var en sjukt härlig match! Vi spelade super och vi vann! Men jag tycker inte att jag gjorde en jättebra match... Jag stog i mål hela matchen och släppte in ett ganska snygg mål och ett skitmål i första halvlek. Det var riktigt surt. Men sedan i andra gjorde jag helt klart bättre ifrån mig!

Idag så har jag varit i skolan, fått mer spanska läxor, hade en lång No lektion som jag fattade 3/4 delar av, lunch, jobbig idrott + att jag har så bajs ont i mina benhinnor igen så kan typ inte springa, sedan en lång So lektion, sedan slut! Det blir ingen träning för mig idag p.g.a. att jag behöver vila lite och att jag har ju så ont i mina benhinnor... Så idag ska jag plugga!! Yeeaahh. Är klar med engelska redan så håller på med min trippla spanska läxa.... Nu ska jag fortsätta.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0