Gårdagen

Var seriöst helt död i går kväll, gick upp 07.15 faktiskt.
Spelade match förlorade i sista minuten med 1-0, det har jag redan berättat. Sen kom jag hem åt lunch städade och sen åkte vi och vindsurfade gick ju som sagt hyfsat bra! Sen när jag kom hem så dammsög jag rummet och sedan började jag och Mirre med 3 rätters middag!Faktiskt rätt kul.
Förätt: Räkcocktail
Huvudrätt: Entrecot
Efterätt: Hallonpannacottapaj
Sen somnade jag vid typ 22.30 i går!! hehe...
Men i dag blir det match mot Värmdö taggad till 100%!!
Grymt sugen på att bada innan matchen, men det var inte Mirre...
jaja, har precis tittat igenom alla sommarbilder typ.
Ska väl äta snart typ kanske om 30 minuter.
jaja ska övertala Mirre nu!
bilder på förrätten och efterrätten kommer senare!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0