Friday night!

Dagen var som vanligt chill, fast ännu chillare. haha, nej men hade ingen lärare på Matten och No.n och fick rast istället för att ha mentorstid sen på Svenskan så skulle dem som inte gjort en hör gsak göra den, så då fick vi andra (alla tjejer) gå och sätta oss i cafeterian och göra något.. Sen Musik och Fotboll som jag inte kunde vara med på pga min förkylning.
Sen drog jag Sofia, hem till Sofia, efter ett tag kom Thea och sen Felicia vi målade naglarna och käka mellis sen drog vi till Nacka IP, sen hem.
Nu har jag vart och köpt Sushi ed Mirre och Mamma.
I kväll vid 20.00 ska jag träffa dem tjejerna igen + några fler. tror inte jag kommer hinna till klockan 20.00. ...menmen bättre sent än aldrig.

Italien på restaurangen Ristorante Riolet.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0