Fotbollsmatch med F-98

Ska spela med F-98 i dag, om typ 15 så drar jag och pappa och hämtar Carro sen åker vi till Huddinge/Haninge, kommer inte i håg vilket det var. Har inte hunnit plugga något i dag förutom än på morgonen. Så imorgon ska det verkligen pluggas! Jo just fick tillbaks min diagnos också fick 1 fel, fett nöjd, fast lite synd att jag inte kunde ha svarat rätt på den också, hehe. I morgon är det också match och på Söndag med, fotbollshelg! Ska vara med Carro och Malin på Söndag också. Ska släga i mig en banan innan vi åker och typ fylla vatten. 
.
.
.
Är fett ledsen över att Matilda ska börja i Malin's klass....jaja hoppas du trivs där Matilda!

Älskar dig Matilda ♥ 
Kram Lisa
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÄLSKAR DIG MED!!! Men vi kommer ses ändå, lovar! <3

2011-09-23 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0