drömmar bortom räckhåll

sitter här i N-korridoren och försöker plugga.... slutade tidigare så jag väntar tills pappa kommer också hämtar mig så vi kan åka till pianot som börjar 15:30... Men jag sitter mest och kollar in Andreas Wijk och hans blogg istället... SÅ SNYGGGGG!!!! och han kan sjjuunnnggaaaa!!! kidafushngpoamdkgdsöiuflmgsaopågäja0dmflg
Var på första träningen igår på länge. Har ju haft ont i halsen och sådant... Och det var sjukt kul! Ramlade en gång och slog i mitt knä riktigt ordentligt, men det gick över lite.. Men det var en helkul träning och det känns skönt att vara tillbaka!
Jaja, nu ska jag iaf ta mig an svenskan.....
PUSS
P.S. Got my third A today! It was in english..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0