Dagens

Dagen i dag har vart rätt chill 2 timmars matte hade vi i dag pga att våran lärare inte ville börja på något nytt område i NO när typ halva klassen var borta på DM. Men jag och Jennifer gjorde en video på hur man räknar tiotals potens, fett grym video, nej men våran lärare sa i alla fall att den vard en bästa i dag :)
Kul uppgift var det också. Men annars har dagen rullat på, fick sluta vid halv 3 typ i stället för 3, alltså fick jag sluta efter redovisninigen, som också gick bra, läraren verkade ganska nöjd i alla fall.
Efter skolan drog jag och Matilda hem till mig och åt mellis och pluggade och spela lite Nintendo DS, hehe.

Linne-Kappahl
Tjocktröja-Cubus
Jeans-JC (ett par svarta som inte syns på bilden.)
dagens outfit.

nu så ska jag fortsätta spela!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0