20 September 2011

Dålig update från både min och Malins sida. Men nu harverkligen plugget dragit igån på riktigt, börjar få läxor typ nu,annars har jag typ bara haft typ 2 läxor per vecka som tar 15 minuter var att göra. Men om en vecka väntar ett SO PROV! Inte taggad. Så tänkte blogga eftersom jag slutade tidigt i dag slutade 13.30. Men sen så måste jag in på skolportalen och titta vad jag måste kunna och sedan mellis.
btw har namsdag i dag!

Blev väkt i morse av mamma och pappa som kom med ett paket och kladdkaka.

200 kronor av farmor och farfar också!
 
Målvaktshandskar fick jag av mamma och pappa, fail med att lappen sitter kvar, så nu vet jag precis hur mycket dem kostade. hehe...
Träning i kväll! Spelade riktigt uselt i dag i skolan, typ sämsta träningen jag någonsin gjort, seriöst..! 
Just i den stunden ville jag bara sluta på fotbollsprofilen. 
Kram Lisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0