vilken härlig dag, lalalalaaalalalalalalalaaa

Fortfarande ingen bra bloggning från min sida...
I helgen var ju jag och Lisa som sagt på konfa-läger och det var sjukt roligt! Lärde känna alla mycket bättre, mysade sönder med film och popcorn på kvällen och andakter m.m.
igår hade jag typ migrän, lagom roligt.
Idag har det varit en helt vanlig dag, skola och nu på kvällen flöjt och fotboll. MEn jag känner inte för något utav det idag för det regnar asmycket ute. bajs asså.
Plugg blir det också här i veckan. Engelska presentation imorgon, engelska skrivning på fredag, spanska och konsumentkunskap nästa vecka och poängläxa i hemkunskap... GAA! jaj, får ta en sak i taget...
Nu måste jag få i mig lite mat!
PUSS
ingen bild, tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0