Toppen!

Är just nu på bra humör ochkänner mig glad! Härligt! Fick veta mitt resultat på mitt SO prov i dag också ett C blev det, rätt nöjd. Sen sista lektionen satt jag och Elin och garva sjuuukt mycket, ni skulle bara hört vad Niklas och Oscar sa...haha!
Efter skolan drog jagoch Elin till Forum en stund.
NU är jag hemma gått igenom maten verkar kunna det mesta hehe.
Men träning idag fyyfan vad härlitg första träningen på 2 veckor!!
Sen träning i morgon i skolan också!
Ända negativa vara att vi hade hörförstålese i dag på engelska 9.ornas nationella prov....mindre kul efetrsom att engelska inte är mitt starkaste ämne.
Tänkte samtidigt bjud på tre saker ni kanske inte visste om mig!
1. Har rätt svårt för skolan, alltså skolämnena får verkligen plugga för att få bra betyg.
2. Matte är det enda ämnet i skolan jag är någorlunda bra på.
3. kommer inte på något...


Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0