spanska

Nu kommer ett litet inlägg från Malin! Jag är fortfarande inte speciellt bra på att göra inlägg... Jag har verkligen inte tid! Samt att jag har haft världens bloggtorka nu ätt tag... Men jag ska försöka att förbättra mig!

Här hänt en massa sedan jag skrev senast. Jag sov hos Tuva i helgen, köpte nya skor (stövletter, pumps och vinterskor), tränat, haft prov efter prov med mera. Idag fick vi först tillbaka våra på prov på matten. gick bra, fick bara fel på ett tal, vilket var A-talet. så jag ligger väl på typ B... vi fick inget betyg. Sedan så har jag engelska skrivning och efter det Konsumentkunskapsprov. MYCKET OM PROV! Men jag tror att det kommer att ha gått ganska bra.

just nu pluggar jag till spanska provet som jag har imorgon... det är sjuuuktmycket vi ska kunna... suck. Sedan nästa vecka är det ju höstlov så ska försöka att träffa lite fina människor då. Och Lisa, vi måste ses!


yeeeaah - trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0