Puffknuff

Gjorde ett fett ångt och bra inägg från pappas mobil men bogg.se appen ville inte samarbeta. Men ska försöka ladda upp den igen snart, man kan dock inte välja kategori så jag får göra det senare. Pallar ite skriva om dagen igen kanske gör det i morgon om inlägget inte går att lägga upp.
Jag skulle pubicera inlägget och eftersom jag försökt ett x antal gånger så är det så att bilderna har kommit in lika många gånger som jag försökt publicera inlägget....ooups.

''Du har knuffat Emmy''
hehe.
Har någon nåt tips på vad man kan önska sig, funderar på en Ipad.... :) 
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: jennifer friman

Lisa, ett tips önska inte dig en Ipad, det är helt onödigt tycker jag iallafall, det är nästan likadant med en dator. Det är ingen skillnad typ på en Ipad och en Data, förutom att den är mindre men det finns ju as små datorer som är bättre till och med. Sen köp isånafall en Iphone 3 gs / Iphone 4 / Iphone 5, för det är som en "mini-Ipad" du kan ju göra allt med den som du kan göra med en Ipad. Sen visst är det roligt med spelen och sådär, men tänk lite noggrant för min kompis köpte en Ipad men tyckte att det var bättre med Iphone /Data så hon bytte till en Iphone 4 istället, så tänk på den saken istället :)

2011-10-03 @ 22:49:36
URL: http://jenniferfriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0