packning

Hej!

Jag har faktiskt varit riktigt duktig och laddat över en massa nya bilder till den här datorn! Så kommer att komma a loot!

Vi åker ju till Barcelona med laget imorgon (ska bli så jävla AWESOOOME men det blir dåligt uppdatering) och jag har precis packat klart. No offence nu men jag förstår inte dom som packar flera dagar innan. Jag packar alltid sista kvällen, det tar typ en timme och sedan är jag klar! Så sköönt! Vi ska åka med Ryanair imorgon och hos de så får bagaget bara väga 15 kg (:O) men jag har packat allt i min väska och den väger bara 13 kg! fett stolt tjej. Kommer nästan inget i handbagage förutom typ bok, iPod och sånt.

Var skön skoldag idag. Träslöjd (chill), musikhistoria (chill) och No där vi gjorde vår kondom-lab till våran sex och samlevnadsfilm, fett ruuligt det var!

nu ska jag äta middag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0