orientering och match

Igår orienterade vi med skolan. Vi åkte till hästhagen vid 11 och så orienterade vi där. Jag och Matilda orienterade tillsammans och det gick super! vi kom först i vår klass och vi klarade alla kontrollerna. Sedan hemma så var ja ggaaaaaaalet trött! orkade inte göra någonting, så jag typ låg i min säng och läste i 2 timmar och duschade. Och titta vilken liten gullunge som också ville vara med och mysa i sängen! 


Lille älsking!

På kvällen blev det mys med familjen framför Idol.

Idag så har jag pluggat (har NO-prov på måndag så kommer att bli mycket pluggande den här helgen!) och sedan har jag match på eftermiddagen.

Jag är så himla spänd inför imorgon. Då ska jag, Lisa och Hannah gå på den första konfirmationsträffen! Det ska bli så kul!

jaja, nu ska jag chilla vidaree....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0