Nu krossar vi tjejer!

jo jag vet atttt bloggningen suger. Men det är bara så¨grymt mycket plugg, kommer antagligen fortsätta se ut så hära hinner knappt med träningarna heller för den delen så jag säger som alla säger bloggen ligger inte direkt i första hand. jaja.
I dag blir det i alla fall Skol DM FINAL! tagga.
Samling vid skolan 07.40, ganska tidigt typ..!
Sen hinner jag typ gå på 2 lektioner och sedan måste jag hem och plugga plugga plugga!
I kväll är edt träning hoppas verkligen på att jag hinner gå på den, eftersom att jag inte hann gå på Tisdags träningen.

Nu vinner vi tjejer!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

God morgon! Allt bra idag? :)

2011-10-06 @ 09:18:43
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0