My day

Chacha!
Borde egentligen inte sitta och blogga nu, borde packa.
Tror jg har ganska bråttom!
Ska ju hinna äta mellis, packa och gå till busshållplatsen på 55 minuter, äähh jag ba skoja jag har det chill, så långsam är jag väl ändå inte.
Men ska verkligen bli super mysigt hemma hos Sofia, blir Elin, jag, Isabelle, Hannah och Sofia dårå.
Kameran följer med och ni kan ju räkna med fler bilder än från förra helger i alla fall... hehe.
Hade rätt chill dag, på No.n gjorde vi bara ett kosord på Matten körde vi några a-suum spel på nätet och  sen var det bara svenska och musik då vi gick igenom vad som kommer på provet nästa Fredag. Jo men det är kul med prov samma dag som vi får HÖÖÖSTLOV!
Gissar att det bli en  hel del nästa vecka, vet redan att det är 2 saker nästa vecka som ska vara klara.
Men här får ni en bild från konfan på mig och Anna!

Ja som ni förstår komer jag antagligen inte blogga under kvällen.
Men har ni tur kanske det komer något!
Ojoj skrev det här inlägget på typ 10 minuter...hehe, jo men jag är snabb på att blogga...typ...sådär.
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0