Matteprovet

I dag har jag haft matte prov gick väl som det gick.... Hann med alla uppgifer förutom en. Var bara en i klassen som hann med alla uppgifter. Men vår lärare sa att hon inte hade räknat med att man skulle hunnit med alla. Skoldagen var som alla andra på min otroligt låånga lunch rast drog jag och Linnea hem till henne för att hämta hennes busskort sen drog vi tillbaks i gen. Så kort vare!
Men tror jag ska jobba lite NO nu ska nämligen lämna in en powerpoint på Fredag men ska försöka hinna lämna in  den på Onsdage...K eller vad?
image descriptionimage description
Bilder från i helge försökte göra ett mobilblogg inlägg då men ville inte funka.
Vill för övrigt bara säga att blogg.se appen suuger, har inte lykats göra ettenda inlägg från appen.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0