Måndag: Spanska plugg

Ja ni ser ju rubriken har prov i morgon!!! känns som att jag kommer få ett E....
Men försökte göra ett inlägg förrut hemma hos Sofia men precis då skulle vi gå och fick grymt bråttom till gympan, på 10 minuter sprang vi från Sofia hämta väskan i skåpet och bytte om!
Sen var det jogg på idrotten, 8.50 klarade jag banan som är 1,7 på. Inte jätte nöjd kändes som om jag kunde ganska mycket bättre..
Har sjukt ont i halsen nu, får inte vara sjuk i morgon eftersom jag har spanksa provet i morgon... :/ + att vi ska springa i morgon på träningen och vill ha någoting att förbättra till nästa gång vi springer!

Saknar Skåne så otroligt mycket + att jag saknar tjejerna på bilden!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0