Kvällsinlägg

Godkväll!
Min updatering i dag har väl vart bra, eller vad tycker ni?
Hostar fortfarande men drar ändå till skolan i morgon, pallar inte sitta hemma, sjukt segt.
Nu på kvällen har jag gjort det vanliga vart inne på datorn och tittat på TV, chattat med Linnea också, saknad tjej asså!
Men i morgon ska vi tydligen få tillbaks spanska proven, jag är så otaggad man kan bli...!
80% av Linneas klass fick göra omprov, tror att Spanska provet är det absolut sämsta provet jag någonsin skrivit, antar att jag får tillbaks mitt So prov på Torsdag också, på Spanskan hoppas jag bara på ett E och på So.n skulle jag verkligen bli jätte glad om jag fick ett C men tror dock jag kommer få ett E-D... :/

jo men charmiga....
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0