Kommer snart

Grannarna kommer snart om 10.
Konfirmationsträffen var i alla fall rolig i dag, i morgon börjar skolan igen dårå. Helgerna går alldelse för snabbt just nu. Nästa helg kommer jag spendera på en fotbollsplan tror jag. Sen helgen där på ska jag sova i Nacka Kyrka med min konfirmations grupp helgen där på gör jag inget ännnu och sen åker vi med laget till SPANIEN!!!!
image description
bild från i går när vi åkte hem från göteborg.
efter matchen i går drog vi till göteborg och tog en cola och nötter.standard.
Sen gick vi och beställde Thai!
Matchen i går gick fett bra, vi spelade riktigt bra. Var dock en tjej som gjorde mig riktigt irriterade som står med händer ut och kommer inspringade i mig bakifrån, men blev bara ännu tuffare mot henne då... Lyckades göra så att dem fick en frispark när det typ var 3 minuter kvar av matchen, vilket var orättvist. Jaja matchen slutade i alla fall 1-0 till oss. JÄRLA IF F97 kom 3.a i division 2!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0