Kanelbullens dag



Ja ni ser ju lite halft vad jag har för linne på mig från Jc är det i alla fall.
Dagen rulla på som alla andra dagar dårå. Fick sluta tidigare för att vi inte skulle ha Spanska har inte haft någon riktigt spnaksa lektion på 2 veckor nu, vilekt jag inte tycker är bra, efetrsom att vi kommer ligga grymt mycket efter! Men jag erkänner att det vart skönt att få slippa ha dem lektionerna.
Kanelbullensdag i dag också, så en bulle har man stoppat i sig.
Tog bara en liten paus efter att jag blev klar med engelskan ska börja med NO.n igen...
FML!
Så jääävla tråkigt.
Planerna för den här helgen är rätt uppbokad men får se hur det blir bloggar mer om det senare.
Ska iväg till forum sickla eller stan med Eveline i morgon för att inhandla lite presenter, vilket jag egentligen inte hinner med eftersom jag har No prov på Fredag, men det måste endå göras, har ingen tid över annars.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0