H Ö S T L O V

Finns baar ett ord UNDERBART!
Fredagen har rullat på riktigt bra, började med No fick riktigt mycket gjort så det kändes skönt, vilket då leder till mindre plugg under lovet. Sen vard et Matte diagnos vilket var lättare än förväntat, sen blev det Svenska jobade mindre bra..men har i alla fall skickat in det som ska vara inne, mitt  och elins reportage äger, sen lunch, sen musikprov, lätt det med! och sen Fotboll då jag blev 40 kronor rikare eftersom jag vann en tävling vi körde, score!
Nu så ska jag börja packa!
Fan vad härligt med lov! Jag är på toppen humör.

2008. Skulle kunna fortsätta titta påalla gammla bilder i timmar.
Men nu är det packning som gäller!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0