fml

Så jävla trött på allt plugg och ändå har jag vart sjuk och sluppit läxor då, men fyfan jag har missat typ 4 No lektioner och Onsdagen efter lovet så ska vi kunna alla 21 begreppen, hejdå lovet hej plugg!
Jag som verkligen sett framimot lovet att slippa alla läxor jo men det är ju kul att plugga på lov...typ...inte.
Dagen har väl vart som alla andra dagar alltid lika hungrig när slöjden börjar vid halv 12..typ sen förstörde jag mitt 3 svep baar att börja på mitt 4...jaja ni får säga att jag är smidig...osv. Dagen gick spanska provet är det sämsta provet jag någonsin skrivit men det har jag väl redan sagt, klarade mig i alla fall från omprov, alla i klassen förutom 3 stycken måste göra omprov, och ja ni får säga att min klass är BÄST.
Men sen drog jag till Elin för att fixa lite med svenska repotaget, gick väl sådär. ¨Men vi har en lektion i morgon med.
image description
......
Nu så ska jag fortsätta göra det jag gör, alltså tycka lite synd om mig som har plugg över lovet.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0