Utvecklingssamtals dag i morgon!

Go kväll!
Idag har jag vart i skolan som vanligt, tanken var att jag skulle plugga mycket mer än vad jag gjort, menmen. Efter skolan så gick jag och Sofia hem till mig snackade och så. Sen gick Sofia, då jag bestämde mig för att ut och jogga med mamma. Var kanske inte så smart, så förkyld är man nu! Sen gjorde jag klart en logg, borde egentligen tränat spanska glosorna men det får bli i morgon! I morgon är jag ledig hela dagen eftersom att vi har utvecklings samtals dag, har då utvecklings samtal vid 18.00. Så de ä chill, ska vara med Elin innan så ska vi fixa Engelskan.

Jag och Sofia i dag på rasten http://revollo.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0