dåligt hära!

Hallå!
Har inte haft tid till att blogga, i går vardet en så ovärd dag så jag orkar inte ens... Men utvecklingssamtalet gick bra! Dagen i dag har vart rätt så seg har vart ganksa trött och inte orkat jobba så mycket. Har Spanska glosor till i morgon och Engelksa redovisning tills i morgon och Matte diagnos på fredag och ska ha gjort ett No utkast, så det är fullt upp! Men NO.n går åt helvetet vet inte riktigt hur jag ska göra, hittar ingen bra fakta om estrar(smakämnen). Men nu så ska jag öva på min Engelska text, tror dock redan jag kan de hyfsat.
haha började skriva påd et hä inlägg för en timme sen.
Men nu ska jag fortsätta plugga....hehe kyss!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0