Study!

Hejsan nu är jag och Mirre klar med 2 stycken hallonpannacotta pajer. Så det är skönt.
Kan säga er att jag inte pluggat mycket spanska, men känns som att jag kan allting.....vilket känns konstigt jag brukar få ägna timmar åt prov medans jag nu knappt ägnat 1 timme sammanlagt. Jaja har Tisdaen på mig också, men har ändå lite panik...fråga mig inte varför.
Ja vad gör jag nu då? em........inget.
Så otroligt trött skulle kunna somna nu. Men det är väl bra att jag är trött då kommer jag somna snabbt i dag.
Ska väl fixa lite på min No i dag, jag kan säga er att när jag säger att jags ka plugga....så brukar det typ bli i 10 minuter... hehe, men sån är jag!
Inge mer att säga.
OJ DÅ nu när jag läser igenom blogginlägget der jag hur många K. saker jag har skrivit.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0