Studietekniken på topp, eller?

Godkväll!
Min bloggnign kommer suga fram tills Tisdag men ska försöka med ett inlägg per dag.
Har 84 spanska glosor som ska in i skallen. Funkar lixom inte, jag kan knappt lära mig 20 om dagen, hur fan ska det här gå? För övrigt suger min studieteknik. Blir så lätt distraherad måste träna timmar för att få in 20 glosor. Jo men det är kul. I morgon ska 20 nya glosor in plus att jag ska hinna göra 2 sstycken efterrätter, wish me luck. Sen blir jag sjukt stressad också, men vafan that's me. Få försöka leva med det även fast det suger att avra stressad då jag inte lär mig nåågot.

Vill spela fotboll, det är där jag slipper tänka på skolan, bara spela.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0