Spanien Bilder...igen!

Dagen var som vanligt i skolan, fick omdömena i dag! Så de har man kollat då. Blev väl rätt nöjd med dem. Vet ju i och för sig inte riktigt vad som är bra omdömen och dåliga. Efter skolan stack jag till Sofia, jag och Sofia gjorde lite SO. INte alls så mycket, men vi snackade lite och efter ett tag kom Hannah, men vi var tvugna att gå då, Hannah och Sofia tog en bussoch jag tog en buss hem. Så ikväll träning! Nu ska jag abra lägga upp några bilder på bilddagboken.

ojoj...minen(Inte minnen uta MINEN!) Kände att jag var tvugen att säga det där bara. hemsk i alla fall, men jag bjuder stoort.

Fina flickor!
SKulle publiserats i går vid 17.00!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0