Prov, prov, prov, LÄÄÄÄXAAA, prov, prov, prov....

Hej! Även jag sitter och pluggar just nu. Har fyra prov snart och flera läxor, bl.a. en som ska är till imorgon som är sjuuuukt tråkig och jag fattar ingenting.. Jag höll på och somna när jag gjorde den!
Gör spanska nu som är till på torsdag. Inte så svårt iaf. Fick förresten redan på hur det gick på spanska provet idag! Jag fick 103,5 av 108 vilket jag är ganska nöjd med. Ville ju såklart ha bättre, för när inte har så många fel så irriterar man sig något otroligt på det man gjorde fel på. Men som sagt, ganska nöjd.
Ikväll ska jag på flöjtlektion och sedan hem och plugga igen.

PUSS









lite fina bilder från höstkonsertrepen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0