porträtt

HEJ!

Jag vet, jag har varit SJUUUUUUUUUUUKT dåligt på att blogga... Men jag har haft det lite körigt kan man väl säga... Efter höstlovet (2 veckor sedan) har jag haft 4 stycken prov och jag har 2 till nästa vecka.. så det mesta jag har gjort har varit att plugga (och läsa lite). Men nu är iaf Hemkunskap lasagne, Matte, No och Musikhistoria avklarat! Bara Hemkunskap teori och So kvar.... och så utvecklingssamtal... (åhneej)

Sedan har jag också varit på konfirmation, tagir så mycket lugnt jag kan och träffat lite folk...

Idag har jag iaf varit på piano, och hade prao-info i skolan. ÄNTLIGEEN! vi är fett efter... Min syrra står just nu och lagar pannkakor så det ska vi äta till middag. Sedan ska jag göra efterrätten som blir en lite smoothie.

Sedan är ju våra konserter snart. Vi börjar med heldagsrepet i Berwaldhallen redan på måndag! Ska bli sjukt mysigt. sedan efter det har vi askonstigt schema i 2 veckor.. Ska ävern till sjukgymnasten på onsdag för att jag ska typ slappna av i axlarna så att jag kan bli av med min huvudvärk. Hoppas att det kommer att hjälpa! ni kanske inte vet det men jag har stora problem med att jag får ont i huvudet typ varje dag och tabletter funkar inte... Så jag går på värsta utredningen... :S

jaja, nu får ni inte mer just nu. Ska försöka bättre mig mycket! Tror faktiskt att jag kommer att ha tid med det!

PUSS


självporträtt från igår. jag är inte så bra på det, men ni får tåla det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0