piano - utvecklingssamtal - plugga so-prooov!

Hej,
Nu kommer ett inlägg från lilla jag som är ganska sällsynt! Jag vet... Jag har inte varit jätteduktig.... Men, jag ska försöka!
I måndags så fyllde ju underbara Lisa 14!!!! LILLA FJJOOORRTTIISSS! Älskar dig Lisa, hoppas att du hade en underbar födelsedag!
Har haft en massa rep till lucia den här veckan, bl.a. i Berwaldhallen. Det var mysigt.
Var hos sjukgymnasten idag om spänningar i nacke och rygg... Men det gick bra, jag är spänd, så jag ska strecha och sedan blire avslappningsövningar. CHIILL
Nu sitter jag på pianot och ska spela snart. Sedan ska jag ha utvecklingssamtal... Jag har inte planerat någontiiing! och vi ska hålla i det själva! omg.................. Sedan blir det hem och plugga till SO-provet som är imorgon!
Var föresten inne i stan med Tuva igår! Var sjukt mysigt. Jag skulle kolla prao på vete-katten - de har inte svarat ännu - och hon köpte julklappar. Jag fick även med mig en tygkasse från Beyond REtro!
nu måste jag kila!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0