NU så ska jag plugga!


Melissa Marta - Hon är en sån härlig tjej allid glad, nu var det i och för sig längesen jag pratade med dig! Men tycker i alla fall att du är en hel härlig tjej och snäll!

Malin Friberg - Ja vad ska man säga om Malin, hon är grymt jobbig och en sak ja aldrig skulle göra med henne är att del en blogg....Haha nejj då. Förutom att Malin suger på att updatera bloggar är hon helt okej, men vad skriver jag hon är mer än okej, hon är skit fin och härlig!

Alexander Eketrapp - Ja....Alexander gick i min klass förut  6.års till 4 eller 5.an tror jag? Han är i alla fall snäll och lätt att prata med!

Sofia Müller - Känner henne knappt längre, spelade fotboll med mig förrut och gck i min parallelklass i 7.an, Vad jag minns så var du i alla fall rätt rolig och snäll!

Thea Henmark - En super snygg tjej, som helt klart borde bli modell ni ser ju bilden ovan! Snäll är hon också, känner dock inte dig så bra men tre ord som passar in på dig skulle nog vara snäll, modellbarn och galen :)
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0