höstlov

Som Lisa har berättat så har vi ju varit i Barcelona och det var verkligen så otroligt sjukt underbart! spelade fotboll, shoppade, var på Camp Nou (något av det bästa jag gjort i mitt liv) och en massa mer. Jag fick med mig dessa två underbara saker. 




den gula stickade tröjan och klänningen från bershka. älskar de.
köpte även ett armband, två fjäderörhängen och ett armband till min syrra.

som sagt var på hollister igår. Jag köpte 2 skivor där. Jag vet, fett skum tjej... men tjaa, det är jag ju så. Det var med Vampire Weekend och Florence and the machine. Älskar båda dessa band.
sedan så skulle jag träffa mamma i stan och gå till optikern. Där fick jag droppar i ögonen så jag såg superdåligt i ca 4 timmar efteråt och mina pupiller är skiiiiiiiiitstora. jag ser lite smått drogad ut... Men det bestämdes iaf att jag inte ska skaffa fasta glasögon. SEdan på kvällen så åkte jag hem till min morbror som har fått en liten flicka! så jag har nu en kusin till. Hon var sjuuukt sööt! gooshhii

Idag har jag pluggat lite och sedan så var jag i forum med liora och tog mitt tredje hål i höger öra! Är ganska nöjd, det blir lite nära, men ändå, glad tjej.

nu ska vi äta snart, sedan ska jag laga lasagne till mitt lasagneprov nästa vecka och sedan plugga till musikhistoriaprovet...

PUUSSSS


NÄÄÄÄÄJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0