Gudstjänst

Idag är det ju första advent, vilket betyder att många skulle vara på gudstjänsten, då hade jag Malin och Hannah bestämt att dra dit på morgonen vid 11.00-12.30. Så det avr mysigt, men nu har jag vart hemma ett tag. Är grymt hungrig, men nu kom mamma och pappa hem, så det blir väl lunch snart ska plugga lite till i dag också och göra hallonpannacotta paj inför i morgon, då jag och Mirre fyller år! Då fyller även Sarah år! 




Berättade inte att jag egentligen skulle ha spelat match i går, men jag fick stå över pga min sega förkylning och nu har jag även fått ont i öronen, helt sjukt hur mycket jag vart sjuk den här hösten..... vil bara bli frisk nu!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0