Första som 14.

Bloggadet inget igår, men det hade ni väl inte för väntat er. Så nu är jag 14!
Min födelsedag jag suuper bra!
Men presenterna får ni se någon annan gång, men kan ju passa på att säga att jag fick min odd molly blus som jag önskade mig, happy face!
Men den är på väg hem, skickat den från nätet så i morgon eller i övermorgon bör den komma och sen så kan jag visa er allt!

Adventsljusstaken är framme, jultomtarna står på fönster bänkarna och julblommorna står på bordet. Det ända som fattas är snö.
Är rätt så överlycklig just ni eftersom Spanska provet blev flyttad till nästa Onsdag pga att skolportaln inte har fungerat eller internetet har helt enkelt inte fungerat sen i går i skolan, men edu funkade inte ens i Fredags.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0