De 12 första som gillat

Än så länge har 12 personer gillat så tänkte skriva om dem!

Jennifer Friman - Mycket snäll tjej i min klass som också är rolig och bra matte kooompis!

Alexandra Vetterlein - Du är så otroligt snygg tjej, trevlig, snäll, rolig och bra på fotboll! <3

Sara Hultman - Rolig och snäll är du som går i min parallelklass :)

Johanna Haglund - Snäll och gullig!

Elin Wallström - Du är så underbart snäll som jag vill träffa oftare!

Sara Ekblom - Tjej som går i mitt lag som jag inte känner så bra.

Sofia Revollo Lindahl - DU är en av mina närmaste vänner, är grymt glad att jag lärt känna dig så himlans snäll är du!

Matilda Arndt - Du är verkligen en underbar vän! En av mina bästa! Saknar att vi inte är med varandra lika mycket längre för du betyder så mycket för mig! Jag gillar dig väldigt mycket!

Astrid Othelius - Du är grymt fin och snäll! Synd att vi inte träffas.

Isabelle Tunäng - Du är snäll oc rolig, Ibland är vi mer och mindre med varandra men kommer alltid tycka att du är så snääll!!

Linnea Bergsmark - Du är grymt snygg! Man kan verkligen snacka med dig! Saknar dig!

Eveline Fischer - Du är den skönaste personen! Otroligt underbar, härlig och glad!
Hoppas jag ine glömt någon som gillat!
Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detsamma älskling :*

2011-11-22 @ 16:08:16
URL: http://revollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0