Dagen med Caroline, Emelie, Malin & Elin

Hejsan!
Nu är jag hemma och gör om hela min önskelista inför min födelsedag som är om typ 3 veckor, 24 dagar om man ska vara ganska exakt. Vet dock inte riktigt vad jag ska önska mig...?
Dagen i dag var mysig, vi åkte in till hollister och jag fick med mig en tröja, en sån där blå som väääldig många har, var lite osäker eftersom att så många hade den, men det fick bli edn ändå. Sen så käkade jag och Elin sushi, Malin hade redan käkat och Carro och Emelie(Carros kusin) skulle äta senare. Sen gick Malin då gick vi runt och tittade i flera affärer men hittade inget mer....
Sen drog jag hem och var hemma vid typ halv 5.
JUSTE jag Carro, Emelie och Elin såg Newkid han uppträdde med jag gråter bara i regnet!
Vi ska väl snart äta också, förresten Sofia tack för kommentaren, love you!
image description
Ännu en facelook bild.
image description
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0