Barcelona Lloret de mar 2011! del 1/2

Dem här dagarna har vart ritkgit bra! Vi har haft det kul och jag själv har verkligen njutit av det här höstlovet! Vi har spelat massvis med fotboll, badat i poolen, shoppat,solat och bara umgåts.
Som ni förstår har vi då spelat fotboll, 4 träningar och 2 matcher, matcherna gick inget vidare, men första matchen mötte vi F-97 som tydligen var från 13-16 år, sen mötte vi 92.or som var från typ 17-23 år. En dag var vi även i Barcelona,vi bodde ca 1 timme i från Barcelona, där var tanken att vi skulle shoppa, men jag, Carro, Elin och Malin gick runt i typ 2 timmar och var inne i affärer som t.ex. Gucci, burberry, sen sista timen hittade vi affärer som passade plånboken bättre. Under den timmen hann vi bara gå in i 3 affärer då jag hittade 1 tröja, om vi hade fortsatt gå in  alla det olika affärerna hade jag säkert hittat så mycket mer, men tog en fika på sturbuks under den dagen också. Har ävn köpt ett halsband då man fick välja vad man ville vad det skulle stå på, fick bli Lisa på mitt. skriver mer om Spaninen resan i ett annat inlägg annars blir det för mycket!

Flera bilder kommer också i ett annat inlägg!
JÄRLA IF F97 JAG ÄLSKAR ER!
Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0